Sunday, March 13, 2011

dosa-dosa itu

two days?no, no, three days of 'sakit-sakit' (rosak bahasa)

tell me which one do you want?

high fever, sakit-sakit-badan-dan-sendi-macam-orang-tua, terrible headache, horrible diarrhea, gastric...

(terasa lebih ngilu, bila mengenangkan persahabatan yang sweet itu diuji lagi.sobs sobs..)

terbaring macam orang tua..

Allah Maha Hebat.

kalau aku pergi daurah gak, kesian kat akhawat lain kena jaga aku.

kat rumah, at least, ada parents n adik untuk dibuli.hehe

namun, turut terasa tak bestnya kena miss daurah yang selalunya full-of-pengisian-pemantapan-iman..

but then, He knows what is the best for me..

selain tarbiyah Allah, aku dapat rasa ini...

betul-betul kifarah dosa untuk aku.

dosa-dosa yang menjijikkan itu..erk.

terasa berat untuk dipikul lagi..

kepadaNya saja aku mohon keampunan..

and this verse, seems suit to me. and i will not give up in seeking for His bless and forgiveness..

for i think, aku-lah orang2 yang melampaui batas, menzalimi diri sendiri itu..

FORGIVE ME YA ALLAH..

"katakanlah,"wahai orang-orang yang melampaui batas terhadap diri sendiri mereka sendiri! Jangalah kamu berputus asa dengan rahmat Allah. Sesungguhnya Allah mengampuni dosa-dosa kamu semuanya. Sungguh, Dialah yang Maha Pengampun, Maha Penyayang"

[Az-Zumar:53]

Come on, peeps!!
Ampunan Allah itu luas, dont give up yeeppss..=)

No comments:

Post a Comment